No brain?

Gravidhjärnan sväller och håller sakta på att ta över alla funktioner i kroppen. Igår var jag halvvägs till en tjejmiddag i stan när jag får tag på Lisa.
-Men Elsa, det är ju NÄSTA onsdag!

Kanske inte alls har med någon graviditet att göra. Jag kanske bara är lat och inte läser inbjudan ordentligt. Måste erkänna att det är skönt att ha något att skylla på. Gravidhjärna. Amningshjärna. Förvirradhjärna.

Arbetslöshjärna?

Det finns alltid något att skylla på. I morgon har jag nog cyberspace med mig i fickan. Det kanske underlättar.

Kommentarer
Postat av: Emma

arbetslöshjärna?!

2011-05-12 @ 11:05:31
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Emma

Vad bra! Mission accomplished! Och vad glad jag blir att du blir glad :)

Utkastning är ytterst okamratligt däremot.



Ha! Du jag och barnen, sommaren kommer bli EPISK!

2011-05-12 @ 20:48:57
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0