Fick tag på ett sim tillslut...

blivänmeddinnyatelefon.nu

Jag som har tummen mitt i handen (eller snarare mitt tekniska självförtroende i botten) har själv satt i simkortet och kopplat ihop telefonen med datorn. F har som tur är förberett... Nu får vi hoppas att de rutor som poppat upp som jag sagt "ja" till var rätt rutor. Frågan är om itunes nu ratar familjens andra iphone och lägger in alla dens kontakter och sånt i min... Ja ni hör, jag är nybörjare på detta. Jag som ärvt telefoner de senaste 10 åren (förutom den jag tappade i toaletten) har nu en sprillans ny!

Wish me god luck. Jag behöver det.


Kommentarer
Postat av: Emma

Inte ratar, men kanske krånglar lite med uppdateringar. Fast det har inte heller hänt på länge... fråga Eric, han vet :)

2011-05-18 @ 08:20:47
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0