Att inspireras.

Ibland kan man behöva lite inspiration. Ibland får man för mycket inspiration. Kävesta folkhögskola är ett sånt ställe där jag fick för mycket inspiration så det bubblade ur öronen. Så nu är det bra att jag har lite bilder från den tiden att ta till när inspiration fattas. Fast det är kanske inte jag som behöver inspireras just nu. *hint hint Knut*

 

självporträtt


I går medans matchen pågick sydde jag ett babynäste. Äntligen fick jag användning av mitt rosa-gröna påslakan som legat och väntat på att bli någonting. Insåg att jag inte behövde handla något för tillverkandet heller. Här i pysselverkstaden finns tydligen det mesta...

Dagens pyssel: Springa lite i trappen. Allt är till för att testas. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0