HELLO WOOPIE PIE!




Låt mig få presentera mina senaste tillskott i köket!




Ser ut som macaroons men är sjukt mycket enklare att göra. Själva kakan är en blandning av muffins och sockerkaka i smaken och fyllningen bestämmer man helt efter smak. Mina är fyllda med chokladkräm efter recept som jag hittade hos www.bakemyday.se.  

Nu hade jag egentligen lovat bilder på köket men eftersom det var disk all over the place får det vänta ett tag till. Bjuder istället på min medstjälpare och första smakare. Betyget?   -Mmmm. Gott!
 


Kommentarer
Postat av: Emma

Now we're talking! Muffins är tusen gånger bättre än mandelmassa!

2012-04-22 @ 22:52:16
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Världens bästa stjälpare :)

2012-05-02 @ 22:56:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0