Fönsterrenovering. Kul?


Försökte intala mig själv att det är roligt att renovera fönster. Jag var gravid nog att gå på det medans solen sken och kroppen höll. Men att försöka återuppliva dåligt skötta fönster från -62 ÄR INTE KUL. När jag dessutom lyckades få till en liten spricka (som blev en jättestor spricka) i det största fönstret då gav jag upp.
Nu har vi beställt nya underhållsfria PVC fönster. Tänker inte ens försöka spara på arbetskostnaden. Tack ROT!!


image description

Just nu köper jag mig lite tid vid datorn. Sonen sitter med min telefon och tittar på tåg på youtube. Jag har lixom inte tålamod eller ork att göra det på något smidigare sätt. Tänker inte ha dåligt samvete heller. Så det så.

Gårdagens pyssel: Torka golv. ( ja, jag hoppas att det funkar...)

Kommentarer
Postat av: Mia

Verkar som ni har sommar i Örebro!

2011-10-10 @ 21:35:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0