Lördagspyssel

Lite inspiration slog mig idag och blombrädans ickefärg är ett minne blott. Lampfoten har fått ny färg den också. Tänkte först att den skulle bo i P:s rum men han kommer nog att hata grönt om jag överdoserar... Om man nu kan överdosera! Nu fattas bara en gul Bumling lysandes ovanför köksbordet.  



Det gröna renhornet vet jag inte riktigt vart jag ska placera. Kanske högt ovanför toaletten som halsbandshängare?  

 

Lite utomhusarbete han vi med i förmiddags. Under några stenplattor bodde 3 små grodor. P tittade på dem med stora ögon och de tittade förskräckt tillbaka. Humlan var intressantare. Spindlarna helt klart roligast.

och nää, jag blir inte alls arbetslös den sista maj. Dom behövde mig visst en stund till i sommar. Jag är inte sen att tacka ja.

Kommentarer
Postat av: Emma

Överdosera? Nu vet jag inte... vad menar du? ;)



Bra att de vill ha dig kvar en stund, inte för att jag inte hemskt gärna hänger med dig, magen och P mest hela sommaren, men... du gör bättre nytta på jobbet. Förutsatt att du får ordning på gravidhjärnan. (insåg precis att du lider av gravidhjärna, good luck säger jag bara!)



Och renhornet ska du definitivt sätta upp i badrummet!

2011-05-15 @ 18:36:39
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Mia

Hej Elsa! Va fint ditt nya hem är! Bry dig inte om ordning. Ha det bra istället!! Kan man få se fler bilder? Ni har iaf gjort ett jätte bra jobb med renovering osv. Va där det jag läser om att nästan blivit arbtetslös?! Ha det fint! Kram kram!

2011-05-18 @ 18:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0