Sjung om studentens lyckliga dar. Buhuuu!

Idag är det studentdag. Det kan få vilken gravid kvinna som helst att böla. Eftersom jag gråter även när jag inte är gravid kan ni tänka er... Ändå har jag vattenlöslig mascara på fransarna.

Jag har blivit en riktig lipsill. Grät när det var Järnvägen cup. Grät när sonen var så söt häromdagen. Gråter när jag hör "You are amazing"-låten på radion. Gråtlistan kan göras j-ä-t-t-e-lång. Tänk om det fortsätter.. Då kommer jag bli "Patrik och Knuts pinsamma mamma som gråter för allt". Det går verkligen inte för sig!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Jag hörde studentsången på radion, såg några vitklädda studenter gå förbi och skymtade solen bland molnen när jag åkte till jobbet. Det stockade sej direkt i halsen och tårarna började rinna. Kände mej sååå larvig (är ju inte gravid!) Men skönt att höra att du är likadan även "i normala fall" ;)

Ses imorgon vännen!! Kraaaam!!

2011-06-10 @ 20:31:35
Postat av: Mia

Jag blir också tårögd av att se studenter, tecknade serier, se andra personer ta farväl eller återförenas alternativt bara av mina egna tankar. Så du har en till lipsill-allierad. Så lillebror går under arbetsnamnet Knut eller? Kurt kanske inte kan användas två gånger! Fin du var på magbilden också. Kram!!

2011-06-12 @ 23:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0